VIŠE VEŽBANJA – SREĆNIJA DECA

Posted on

Svi odavno znamo koliko je bitno redovno vežbanje kako bismo bili zdravi. Fizička aktivnost ima velikog značaja i u održavanju mentalnog i emocionalnog zdravlja.
Odrasle osobe koje imaju problema sa depresijom se savetuju da vežbaju redovno. Hemikalije koje se oslobađaju tokom vežbanja, endorfini, mogu popraviti naše raspoloženje i učiniti nas manje osetljivim na bol.
Nova istraživanja su pokazala iste efekte kod oslobađanja depresije kod dece uzrasta od 7 do 11 godina, primarne godine kada treba podržati i ohrabriti regularne fizičke aktivnosti kako bi se izbegli problemi sa prekomernom težinom. Čak i kada nema vidljivog smanjenja težine kod dece, redovna vežba povećava osećanje samopoštovanja što dovodi do brojnih benefita na duže staze.
Možda mislite kako će časovi fizičkog vaspitanja u školi deci pružiti dovoljno aktivnosti. Ali, ipak ne računajte na to. Kako testovi, pismeni zadaci i na kraju i same ocene postaju sve bitnije, neke škole smanjuju broj časova fizičkog vaspitanja, kako bi se deca što više spremala za male mature.
Dobra vest je ta da većina dece zaista voli da bude aktivna i da se igra, i to će i raditi čak i sa vrlo malo podsticaja i ohrabrenja. Jedan od najboljih načina da se to podstakne je ograničavanjem vremena ispred televizora, video igrica, mobilnih telefona i kompjutera.
Ukoliko drugari Vašeg deteta nisu trenutno prisutni na igralištu ili na ulici, uključite se Vi. Vozite biciklu sa klincem, idite u šetnju ili se ljuljajte na igralištu zajedno, ovo će dovesti do normalne fizičke aktivnosti, ali i do vašeg zbližavanja.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *